آرسن ونگر سرمربي تيم فوتبال آرسنال انگليس اعلام کرد در حال حاضر ديميتار برباتوف مهاجم تيم فولام در فهرست بازيکنان مورد نظر او براي خريد در ماه ژانويه قرار ندارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ونگر گفت او منتظر نتيجه اسکن قوزک پاي بنتنر است و پس از آن درباره خريد مهاجمي جديد در بازار نقل و انتقالات ژانويه تصميم گيري خواهد کرد.

صدرنشين ليگ برتر انگليس روز شنبه ميزبان تاتنهام است اما در خط حمله مشکلاتي دارد.
اوليويه ژيرو مهاجم آرسنال به سبب مصدوميت جزيي از ناحيه قوزک پا در ديدار مقابل کارديف سيتي حضور نداشت و در حال حاضر نيز بيمار شده است.

بنتنر در بازي مقابل کارديف سيتي گلزني کرد اما از ناحيه قوزک پا دچار آسيب ديدگي شد و مقامات باشگاه آرسنال منتظر نتيجه اسکن پاي او و جزييات بيشتري درباره وضعيت او هستند.
ونگر آشکارا اذعان کرد آرسنال انتقال برباتوف را به آرسنال رد نمي کند اما درباره برباتوف 32 ساله با احتياط اظهار نظر کرد.

ونگر گفت:« برباتوف بازيکني نيست که ما در حال حاضر در پي به خدمت گرفتن او باشيم. ما هنوز با هيچ بازيکني تماس نگرفته ايم.»

او افزود:« ما تنها در حال ارزيابي اوضاع هستيم و با احتياط عمل مي کنيم تا زماني که وضعيت بنتنر و يحيي سانوگو  کاملا مشخص شود زيرا يحيي از مصدميت بازگشته و در حال تمرين کردن با ماست.»

سرمربي توپچي هاي لندني افزود:« همه چيز بستگي به اين دارد که ايا بنتنر به مدت طولاني از ميادين دور خواهد بود يا اين که اين زمان کوتاه است. اما در حال حاضر من نمي خواهم درباره هيچ بازيکني گمانه زني کنم . اما هيچ گزينه اي را نيز رد نمي کنم اما نخست بايد اوضاع داخلي تيم را ارزيابي کنم و ببينم وضعيت بازيکنان مصدوم چگونه خواهد بود.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، گزارش رسانه هاي انگليسي حاکي است آرسنال قصد دارد ديه گو کوشتا مهاجم برزيلي آتلتيکو مادريد را به خدمت بگيرد . کوشتا در 17 بازيبراي آتلتيکو مادريد در اين فصل 19 گل به ثمر رسانده است.

همچنين گفته مي شود آرسنال حاضر اين براي به خدمت گرفتن کوشتا 32 ميليون پوند بپردازد.

سرمربي آرسنال در عين حال گفت ژانويه ماه خوبي براي خريد بازيکنان جديد نيست.

او گفت:« ما بايد در پي يافتن راه حلي طولاني مدت باشيم. براي اين منظور ژانويه بهترين زمان باي خريد بازيکن جديد نيست. باشگاه مشکلات مالي دارد و طي پنج يا شش ماه  نمي خواهد قراردادي گزاف امضا کند.»

آرسنال باي بازي مقابل تاتنهام بار ديگر لوکاس پودولسکي آلمان را در اختيار دارد اما به نظر مي رسد او خسته است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار