رژيم صهيونيستي تروريستهايي را که در نبرد با نيروهاي ارتش سوريه زخمي مي شوند در يکي از پيشرفته‌ترين بيمارستانهاي تخصصي اين رژيم که ويژه درمان مقامات بلند پايه اين رژيم است، بستري و درمان مي‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا) ؛ نيروهاي ارتش رژيم صهيونسيتي ديشب چهار تروريست از گروههاي مسلح را که در سوريه زخمي شدند براي درمان به جديدترين و مهم ترين بيمارستانهاي اين رژيم منتقل کرده اند.

پايگاه اينترنتي اسرائيلي واللا اعلام کرد چهار نفر از زخمي هاي سوري به بيمارستان بوريا در منطقه طبريا انتقال داده شده اند . تاکنون 30 زخمي از ابتداي بحران در سوريه در بيمارستان بوريا درمان شده اند.

گفتني است بيمارستان رمبام در حيفا که اين دو تروريست به آن منتقل شده اند يکي از مهم ترين بيمارستانهاي اسرائيل است که فقط مسئولان بلند پايه اين رژيم در آن بستري مي شوند.

اين  اقدام رژيم اشغالگر اسرائيل به روشني نشانه ميزان اهميت بسيار زيادي است که به تروريستها و سرکرده هاي آنها در سوريه قائل است.

بسياري از گزارشهاي رسانه ها از حمايت بي نظير رژيم اشغالگر اسرائيل از گروههاي تروريستي مسلح در سوريه حکايت دارد علاوه بر اينکه نيروهاي ارتش سوريه به هنگام تعقيب گروههاي تروريستي از آنها دستگاههاي مخابراتي ، تجهيزات جديد ، اسلحه و مهمات گوناگون اسرائيلي کشف و ضبط کرده اند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار