مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه سه، از برگزاری جشنواره غذای سالم، نمک و روغن هرگز در محلات این منطقه خبر داد.

مسائلی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: جشنواره غذای سالم، نمک و روغن هرگز در محلات منطقه سه همزمان با هفته ملی بسیج همگانی تغذیه برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشنواره غذای سالم، نمک و روغن هرگز روز دوشنبه 16 دی ماه سال 92 در خانه‌های سلامت منطقه سه برگزار می‌شود.
 
مسائلی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: ویژه برنامه‌های سلامت همزمان با هفته ملی بسیج همگانی تغذیه سالم از 14 تا 20 دی ماه سال‌جاری در محلات منطقه سه در حال برگزاری است.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری جشنواره غذای سالم، نمک و روغن هرگز، جشنواره غذا مصرف صحیح نمک و روغن، جشنواره غذا کاهش مصرف نمک و روغن، جشنواره غذا پیشگیری از بیماری‌ها با مصرف صحیح نمک و روغن از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
مسائلی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه سه افزود: کارگاه‌های آموزشی مضرات استفاده از نمک و روغن، خانواده و کاهش مصرف نمک و روغن، سیاستگزاران و کاهش مصرف نمک و روغن، رسانه و ترویج مصرف صحیح نمک و روغن، آشنایی با مضرات صنایع غذایی ناسالم، از اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه سه است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، نمک ، روغن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار