برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در دهه‌ی فجر

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در دهه فجر به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص این دهه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهدی قره شیخلو با اشاره به مسئولیت همه سازمان‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شورای تبلیغات اسلامی مستقر و شامل 44 کمیته است که یکی از آن کمیته‌ها، کمیته قرآن است که سازمان دارالقرآن مسئولیت ساماندهی و برنامه‌ریزی کمیته قرآن را به صورت شش سال پیاپی برعهده دارد.  
 
وی در ادامه انزود: تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید برای برگزاری پرشور برنامه‌ها تلاش کنند و با مشارکت آحاد جامعه می‌توان تکلیف الهی خود را به جای آورد.  
 
قره شیخلو با بیان اینکه تهران با بودجه‌های محدود فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داد تصریح کرد: امسال بودجه‌های دستگاه‌های قرآنی بسیار محدود بوده است اما باید تلاش کرد تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بویی قرآنی داشته باشد.
 
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی مؤسسات مردم نهاد گفت: سال گذشته نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی مؤسسات مردم نهاد برگزار شد، که امسال نیز به صورت سراسری در دهه‌ی فجر، در لانه‌ی جاسوسی برگزار خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی قرآنی در دهه‌ی فجر بیانگر وحدت جمعی مسئولان و مردم در بزرگداشت دهه‌ی فجر است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، قران ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار