رئیس سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در دهه فجر به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص این دهه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهدی قره شیخلو با اشاره به مسئولیت همه سازمان‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شورای تبلیغات اسلامی مستقر و شامل 44 کمیته است که یکی از آن کمیته‌ها، کمیته قرآن است که سازمان دارالقرآن مسئولیت ساماندهی و برنامه‌ریزی کمیته قرآن را به صورت شش سال پیاپی برعهده دارد.  
 
وی در ادامه انزود: تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید برای برگزاری پرشور برنامه‌ها تلاش کنند و با مشارکت آحاد جامعه می‌توان تکلیف الهی خود را به جای آورد.  
 
قره شیخلو با بیان اینکه تهران با بودجه‌های محدود فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داد تصریح کرد: امسال بودجه‌های دستگاه‌های قرآنی بسیار محدود بوده است اما باید تلاش کرد تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بویی قرآنی داشته باشد.
 
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی مؤسسات مردم نهاد گفت: سال گذشته نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی مؤسسات مردم نهاد برگزار شد، که امسال نیز به صورت سراسری در دهه‌ی فجر، در لانه‌ی جاسوسی برگزار خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی قرآنی در دهه‌ی فجر بیانگر وحدت جمعی مسئولان و مردم در بزرگداشت دهه‌ی فجر است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، قران ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار