معاون اجرايي رييس جمهور در جلسه با ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت، به اين ستاد ماموريت داد موضوع بكارگيري خودروهاي برقي و هيبريدي در ناوگان حمل و نقل كشور را بطور جدي بررسي نمايند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شريعتمداري ضمن تاكيد در بررسي راهكارهاي مقابله با آلودگي هوا، مقرر كردند اين موضوع درقالب آيين نامه حمايت از بكارگيري خودروهاي برقي و هيبريدي در دستور كار ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت قرار گرفته و پس از جمع بندي در كميته فني ستاد در اسرع وقت جهت سير مراحل تصويب به دولت ارائه گردد.
 
وي در جلسه ويژه ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور ضمن تاكيد بر اهميت ويژه سلامت شهروندان و موضوع آلودگي هوا، از اين ستاد خواست تا در اسرع وقت راهكارهاي كوتاه مدت و مختلف اصلاح وضعيت مصرف سوخت و كاهش آلايندگي هوا را تدوين نمايد.  
 
در اين جلسه با تاكيد بر  نقش حمل و نقل در ميزان آلودگي هاي زيست محيطي و افزايش آلودگي هوا در هفته هاي اخير، پس از ارائه گزارشي از عملكرد ستاد درخصوص وضعيت نوسازي ناوگان تاكسيراني شهري، با توجه به مشكلات موجود در تأمين خودروي مورد نياز، مقرر شد موضوع امكان سنجي واردات خودروي مناسب براي تاكسي با استفاده از ظرفيت قانوني تخفيفات گمركي از طرف ستاد بررسي و پيشنهاد اجرايي ارائه گردد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: خودرو ، ناوگان ، برقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار