شانزدهمین نمایشگاه "ایران ‌کام" با حمایت معاون توسعه مدیریت و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، شانزدهمین نمایشگاه "ایران کام" در حالی آغاز خواهد شد که با توجه به سیاست های جدید دولت مبنی بر توسعه و حمایت از ICT، انتظار میرود استقبال بی نظیری نسبت به سال های گذشته در این نمایشگاه به عمل آید.
این نمایشگاه در حقیقت فرصتی ایجاد می کند تا طرفداران و منتقدان کالا و خدماتی خاص دور یکدیگر جمع شوند و راه را برای جا افتادن واقعی تر آن کالا و خدمات در جامعه هموار سازند.

با توجه به اهمیت فناوری اطلاعات که يكي از ركن هاي توسعه اقتصادي در كشورهاي به شمار مي آيد، رویکرد این نمایشگاه‌ها بیشتر در تبلیغات و معرفی کالاها میباشد و در حاشيه نيز کارگاه‌ها و سمینارهایی جانبی برگزار شده تا بار علمی رویداد حفظ شود.

شانزدهمين نمايشگاه کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشینهای اداری مشهد و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات در خراسان رضوي از 17 تا 20 دي ماه به مدت 4 روز از ساعت 16 الي 22 پذيراي بازديد كنندگان خواهد بود و ساعت 10 صبح روز 18 دي ماه نيز مخصوص بازديد كنندگان دانشجو و ادارات مي باشد.

برچسب ها: ایران ، کام ، در
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.