ملاقات "داوین جانسون" با دو کمپانی وارنر بروس و دی سی

ستاره ی فیلمهای "جی ای جیو: انتقام" و "سریع و خشن 6" اعلام داشت اخیرا با مدیر کمپانی وارنر بروس ملاقاتی داشته که در مورد پروژه های دی سی است.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ام.ای.دی.بی؛ ستاره کشتی کج سابق  راک و بازیگر حال حاضر  داوین جانسون  یکی از بهترین سال های هنری اش را در ۲۰۱۳ گذراند و با مجموع ۱٫۳ میلیارد دلاری که فیلمهایش در باکس آفیس فروش داشتند، نام او را به عنوان پر فروش ترین بازیگر امسال بر سر زبان ها انداختند.

بنابراین براحتی می توان گفت هر کمپانی فیلمسازی از امروز به بعد با لبخند به داوین جانسون  خوش آمد خواهد گفت و حالا بنظر می رسد اولین کمپانی کسی نیست جز وارنر بروس  که فکر نمی کنیم با وجود پروژه هایی همچون TDKT، مردی از فولاد و سوپرمن دربرابر بتمن لازم به یادآوری باشد  دی سی  کومیک نیز متعلق به آنها می باشد.
 
ستاره فیلمهای "جی ای جیو: انتقام"  و "سریع و خشن 6" که برای پروژه جدیدش هرکول  بدن خود را چندین برابر حد واقعی‌اش کرد بتازگی در صفحه ی توئتر اش اعلام داشت اخیرا با مدیر کمپانی وارنر بروس ملاقاتی داشته که در مورد پروژه های  دی سی  است.

متن کامل وی به این صورت می باشد :” من بتازگی ملاقات بزرگی با مدیر وارنر بروس  در رابطه با  دی سی  کمیک  داشتم و ما در سال ۲۰۱۴ برای پروژه ای بسیار بزرگ همکاری خواهیم کرد ". جزییات دیگری در دست نمی باشد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار