چهار فدراسیون یهودی در جنوب فلوریدا از بیل نلسون سناتور ایالت خود خواستند که لایحه تحریم‌های جدید علیه ایران را امضا کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه اینترنتی فوروارد، گروهی از حامیان رژیم صهیونیستی در 30 دسامبر 2013 نامه‌ای را به نلسون فرستادند تا لایحه ضد ایرانی سناتور رابرت منندز و مارک کرک را امضا کند.

این درخواست در حالی مطرح شده است که دولت «باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرده است که تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران مذاکرات با تهران را تضعیف می‌کند.

این نامه توسط فدراسیون یهودیان میامی، منطقه جنوب پام بیچ و برووارد فرستاده شده است و منطقه پام بیچ علیرغم آنکه راهبرد اوباما را به طور کلی تحسین کرده است اما خواستار تحمیل تحریم‌ها علیه ایران شده است.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که این اقدام کنگره (تحریم ایران) دست اوباما را (در مقابل ایران) تقویت می‌کند.

تاکنون 33 سناتور لایحه تحریم‌های ایران را به امضا درآورده‌اند. گروه‌های برجسته طرفدار اسرائیل به رهبری کمیته امور عمومی آمریکا اسرائیل به دنبال حامیان بیشتری هستند زیرا اگر دو سوم از اعضای 100 نفری سنا از این لایحه حمایت کنند، در صورتیکه لایحه تحریم‌ها علیه ایران به تصویب درآید، اوباما نمی‌تواند از حق وتو خود استفاده کند.

کمیته یهودیان آمریکا، روز پنجشنبه هفته گذشته از یکی از حساب‌های کاربری توییتری خود استفاده کرد و از اکثر سناتورهایی که تاکنون این لایحه را به امضا درنیاوردند درخواست کردند که این لایحه را امضا کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار