به گزارش
باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره روابط عمومي آموزش و پرورش شهرتهران، مركز ارتباط مردمي و سنجش افكار آموزش و پرورش شهرتهران به منظور ايجاد ارتباط دو سويه بين مسئولين آموزش و پرورش با دانش آموزان، فرهنگيان و شهروندان محترم با هدف رسيدگي مؤثر از سوي مسئولين اداره كل از روز گذشته آغاز به كار كرد.
اين سامانه از طريق ارتباط تلفني ضمن پيگيري و پاسخگويي به سؤالات ، دريافت كننده پيشنهادات و انتقادات است.
زمان فعاليت سامانه روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14 الي 17 از طريق شمارهاي 88964709 و 88963361 مي باشد .
لازم به ذكر است مديركل آموزش و پرورش شهرتهران به زودي باحضور در اين سامانه شخصاً پاسخگوي شهروندان گرامي خواهد بود.