مدیرعامل شرکت گروه خودروسازی سایپا گفت:برنامه هایی که برای این شرکت در سایپا شمال داریم، استفاده از پتانسیل طرح خودروهای فرسوده در استان و ایجاد توسعه خطوط قطعه سازان است که خوشبختانه در استان پتانسیل بسیار مناسبی در جریان است.

مدنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛  افزود:

  با حل مشکلات خودروسازان و توجه دولت و برداشتن موانع بین المللی سعی در توسعه و احیای این موضوع در استان مازندران نیز داریم.

وی تصریح کرد:سایپا بر اساس فرمول شورای رقابت قیمت های خود را از ابتدای ابلاغ، اصلاح کرده و با توجه به افزایش قیمت های مواد اولیه و برداشتن ارز مرجع برای خودروسازان، درخواست افزایش قیمت بر اساس فرمول را داشت که با دستور وزیر صنعت ، معدن و تجارت تا پایان سال قیمت های فعلی را حفظ خواهد کرد، هرچند قیمت تمام شده ما بالاتر از قیمت های فعلی است.

مدیرعامل شرکت گروه خودروسازی سایپا گفت: روند حرکت قطعه سازان مازندران مناسب است و اگر مشکلات فعلی خودروسازان در مورد قیمت، موانع بین المللی و همچنین همکاری بانک ها ، مرتفع شود، به عنوان یکی از قطب های قطعه سازی کشور می تواند استان مازندران نقش مناسبی در صنعت خودرو کشور داشته باشد.

مدنی افزود: دو خودروی تیبا ، هاچ بک و وانت 151 محصولات عرضه شده امسال است، همچنین خودروی S300 ، محصول مشترکی است که با موتور میتسوبیشی در کلاس C عرضه خواهد شد و در سال آینده نیز سه مدل جدید عرضه خواهیم کرد./س
/انتهای پیام
برچسب ها: قیمت ، محصولات ، امسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.