خانمی که با آغشته نمودن خوراکی هایی از قبیل ساندویچ و دوغ به مواد بیهوش کننده اقدام به سرقت طلاجات زنان مسن در اماکن مذهبی می نمود دستگیر و روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: در پی شکایات متعددی از شهروندان و زائرین محترم مبنی بر اینکه خانمی با خوراندن خوراکی به آنان، پس از بیهوش کامل آنان اقدام به سرقت جواهرات و وجوهات و وسایل همراه آنان می نموده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار واقع گردید.  
 
سرهنگ بید مشکی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تعداد دو تیم ویژه از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا رسیدگی به این پرونده را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.  
 
وی گفت: در بدو ورود به پرونده، کارآگاهان با دعوت از شکات توانستند چهره فرضی این متهمه را ترسیم و در اختیار مامورین قرار دهند و از آنجایی که اینگونه سرقت ها در اطراف حرم مطهر رضوی به وقوع می پیوسته مامورین با اجرای طرحی هدفمند، دستگیری این سارق را در اولویت کاری خود قرار دادند.  
 
به گفته وی، روز گذشته که مامورین در اقسا‌ نقاط اطراف حرم مطهر‌ رضوی به جستجوی این فرد بودند، احدی از بانوان پلیس متوجه زنی حدود 42 ساله شد که با نزدیک شدن به زنی مسن، قصد خوراندن ساندویچی را داشته که بلافاصله با هوشیاری این مامور وظیفه شناس نامبرده را در حین ارتکاب عمل دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت می نمایند.  
 
کارآ‌گاه بید مشکی تصریح کرد: در بازرسی بعمل‌ آمده از وسایل همراه این متهمه‌ تعدادی قرص خواب  آور و بیهوش کننده، دو بطری دوغ آغشته به قرص های خواب آور را کشف و ضبط می نمایند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار