مديرکل غله استان قزوين گفت: با ايجاد زيرساختها و امکانات دولتي، وجود سيلوهاي دولتي و پنج کارخانه بخش خصوصي، ظرفيت ذخيره سازي بيش از 250 هزار تن گندم در استان بخوبي فراهم شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
فريد انوري فر   در جلسه تنظيم بازار که در استانداري قزوين برگزار شد اظهارداشت: خوشبختانه با وجود امکانات خوب سيلو در حال حاضر ظرفيت ذخيره سازي بيش از 250 هزار تن گندم در استان فراهم شده که 90 هزار تن آن توسط امکانات بخش دولتي از جمله سيلوي 80 هزار تني تاکستان و 60 هزار تن توسط پنج کارخانه توليد آرد و بقيه توسط ديگر امکانات بخش خصوصي تامين شده است.


وي افزود: سالانه ميزان مصرف استان بالغ بر 150 هزار تن است که تمامي آن توسط سيلوهاي موجود تامين مي شود و بخشي نيز به ساير کارخانه ها و مراکزي که نياز دارند ارسال مي شود.

مشکل تامين آرد نداريم

انوري فر ضمن اعلام تامين کليه نيازهاي استان به آرد تصريح کرد: در حال حاضر ضمن پاسخگويي به تمامي نيازهاي آرد و نان در استان قادر به تامين نيازهاي ساير استانها هم هستيم که در صورت نياز پاسخگوي ساير موارد هم باشيم.

در ادامه سيد محود سيدي مدير مجامع امور صنفي استان قزوين با ارائه گزارشي از وضعيت بازار گفت: خوشبختانه با همکاري اصناف و بازاريان براي تامين ارزاق مردم قزوين هيچ مشکلي نداريم و قادر به پاسخگويي هستيم.

وي افزود: در صورت برگزاري نمايشگاه بهاره ويژه ايام عيد هم آماده همکاري براي عرضه کالاهاي مورد نياز مردم در بخشهاي مختلف هستيم.

رافعي مدير شعب بانک کشاورزي استان قزوين هم در اين جلسه تصريح کرد: به منظور تامين تن خواه گردان واحدهاي توليدي تسهيلات لازم به تويلدکنندگان کالاهاي اساسي پرداخت مي شود./س

 

برچسب ها: ظرفیت ، ذخیره سازی ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.