امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت: چشم بصیرت و ایمان الهی و عمل صالح و خوف از خداوند متعال عوامل نجات انسان از عذاب قبر و قیامت است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:رفاقت ها فصل مهم زندگی انسانها به شمار می روند و در برخی موارد هم در بین خانواده و دوستان با غریبه ها این رفاقت ها به نقطه اوج خود می رسند و برخی از مومنان هستند که بیش از 20 سال دوستی آنها به طول می انجامد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :ولی در صحنه قیامت هیچ دوست صمیمی به سراغ دوست خود نمی رود و همه انسانها گرفتار حالات و مشقلات زندگی خود هستند و انسان گناهکار در این بین به دنبال قربانی می گردد تا در مدت کوتاهی از عذاب الهی در امان باشد .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با اشاره به خصوصیات انسان مومن اضافه کرد:انسان با تقوا در طول زندگی خود از گناه فاصله می گیرد زیرا اعتقاد دارد که بازگشت همه به سوی خداوند متعال است .

حجت الاسلام و المسلمین توسلی در خاتمه با تاکید بر عوامل نجات انسان از عذاب قبر و قیامت اظهارداشت : چشم بصیرت و ایمان الهی و عمل صالح و خوف از خداوند متعال عوامل نجات انسان از عذاب قبر و قیامت است./س


برچسب ها: خداوند ، قبر ، قیامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.