معاون استاندار الانبار عراق در گفتگو با شبکه تلويزيوني العربيه، با انتقاد شديد از تلاش هاي مغرضانه آن تاکيد کرد گزارش خبرنگار آن اهانت به عشاير فلوجه است و اصلا او در الانبار و عراق حضور ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ صالح العيساوي در گفتگوي زنده با شبکه العربيه در واکنش به گزارش هاي بي اساس خبرنگار اين شبکه درباره شهر فلوجه عراق گفت: تصور مي کنم که اصلا خبرنگار شما (العربيه) در الانبار و حتي در عراق حضور ندارد و گزارش او بي اساس است.

وي در ادامه انتقاد از رويکرد مغرضانه اين شبکه سعودي، که براي قطع و سانسور کردن سخنان العيساوي تلاش مي کرد، تاکيد کرد: خبرنگار شما درباره وضع امنيتي استان الانبار، به ويژه شهر فلوجه اعلام کرد که نيروهاي عشاير و انقلابيون عشاير اکنون بر شهر تسلط دارند. من از اين خبرنگار شمال اين سوال را مي کنم که آيا عشاير و انقلابيون عشاير هستند که شوراي محلي و ساختمان هاي امنيتي را منفجر مي کنند؟ من از اين سخنان او شگفت زده مي شوم. اين سخنان اهانت و اتهام از سوي خبرنگار شما به فرزندان عشاير در الانبار است.

مجري العربيه با قطع کردن سخنان وي پرسيد: يکي از مسئولان امنيتي نيز سخنان خبرنگار العربيه را درباره استان الانبار تکرار کرد که وي  پاسخ داد: حتي اگر يکي از فرماندهان امنيتي نيز در اين خصوص سخن گفته باشد، آيا عشاير مراکز امنيتي را منفجر مي کنند؟ آيا عشاير مراکز خدماتي را در شهر نابود مي کنند؟ من به صراحت اعلام مي کنم که تحرکات ارتش و نيروهاي امنيتي در شهر وجود دارد و گروهي از افراد مسلح نيز در شهر حضور دارند. امروز، وضع امنيتي در شهر خوب نيست و بسياري از ساکنان شهر در حال عزيمت به روستاهاي اطراف هستند. در شهر الرمادي اوضاع آرام است و نيروهاي پليس بر منطقه تسلط دارند.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار