فصل جدید مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری بانوان در حالی آغاز شد که تیم دانشگاه آزاد موفق شد در مجموع سه اسلحه صدر جدول رده بندی دیدارهای هفته نخست را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، دیدارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری بانوان روز جمعه برگزار شد.  این هفته از مسابقات به دلیل شرایط بد جوی و غیبت دو تیم با حضور هفت تیم برگزار شد اما از هفته دوم، این رقابت ها با حضور 9 تیم پیگیری خواهد شد.

در هر صورت در هفته نخست مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری و در اسلحه اپه تیم رسانه برتر اصفهان با 6 امتیاز صدرنشین شد و تیم های دانشگاه آزاد و هیات همدان به ترتیب با 4 و 2 امتیاز دوم و سوم شدند.

تیم هیات همدان اما در رقابت های اسلحه فلوره با 7 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. در این بخش از مسابقات دو تیم دانشگاه آزاد و رسانه برتر اصفهان با یک بازی کمتر و 6 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت های اسلحه سابر نیز تیم دانشگاه آزاد با 9 امتیاز اول شد و عنوان دوم و سوم نیز به ترتیب به تیم های طراوت گیلان و رسانه برتر اصفهان اختصاص یافت که 7 و 6 امتیاز کسب کرده بودند البته با در نظر گرفتن این موضوع که تیم رسانه برتر اصفهان یک بازی کمتر انجام داده است.
همچنین  در مجموع دیدارهای سه اسلحه تیم دانشگاه آزاد با 19 امتیاز صدرنشین شد. دو تیم رسانه برتر اصفهان و طراوت گیلان هم با 18 و 10 امتیاز دوم و سوم شدند. در این رده بندی تیم های هیات همدان (9 امتیاز)، امیدهای تهران (7 امتیاز) و هیات لاهیجان (3 امتیاز) در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

دیدارهای هفته دوم مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری کشور 29 دی ماه برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بانوان ، لیگ ، اسلحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار