گاهی با سر زدن به داروخانه خانگی می‌توانید راهكارهایی را برای درمان بیماری‌هایتان بیابید که به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر درمان شوید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ کافی است با داشتن  نکاتی راجع به مواد اطرافتان از آنها بهینه‌تر و در مواقع خاص مصرف کنید.

1. لیسترین برای درمان ناخن:
"دهان شویه" می تواند "قارچ ناخن‌ها" را از بین ببرد و مواد تشکیل دهنده آن به عنوان ضد عفونی کننده برای درمان "تاول‌ها" موثر است.



 2. ماست برای درمان تنگی نفس و آسم: مطالعات نشان داده‌اند که باکتری‌های زنده در ماست می‌تواند باکتری‌های نفس را سرکوب کند و آن‌ها را از بین ببرد.



3. روغن زیتون برای اگزما: روغن زیتون سرشار از "ویتامین E"است و یک مرطوب کننده بزرگ برای پوست به شمار می‌آید و می‌تواند "اگزما‌های پوستی" را درمان کند.



4. شکر برای متوقف کردن سکسکه: سکسکه حالتی آزار دهنده است که کارشناسان معتقد‌اند کافی است برای از بین بدن آن یک قاشق شکر را در دهان خود بگذارید.



5. جویدن آدامس، نعنا يا دارچین برای اعصابی آرام: جویدن آدامس نعنا یا دارچین می‌تواند خستگی را تا 20 درصد کاهش دهد و سطح هوشیاری را تا 20 درصد افزایش دهد.



6. چسب نواری برای زگیل: به سادگی با کمک یک قطعه کوچک از نوار چسب می‌توانید زگیل‌های خود را از بین ببرید.



7. ليمو برای درمان تهوع سرما خوردگی:




8. گوجه برای درمان آكنه: گوجه فرنگی به دلیل دارا بودن تعداد زیادی از ویتامین A، C و آنتی اکسیدان‌ها می توانند ناراحتی‌ها را درمان کند و پوستی صاف و شاداب برای شما به وجود بیاورد.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار