قائم مقام مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از برگزاری پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و ارائه خدمات ویژه به 2 میلیون کودک خبر داد.

محمدرضا غلامی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر برپایی این جشنواره را از سوی اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران دانست و اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی سباب‌ بازی‌های موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان و آشنایی تولید کنندگان اسباب بازی با نیاز این قشر برگزار خواهد شد.

وی افزود: ارائه معرفی آخرین دستاوردهای تولید کنندگان داخلی، ترویج مبانی اصولی، ارتباط آگاهانه با کودکان و نیز معرفی نحوه صحیح ارائه آموزش‌ها و رفتار شهروندی و قالب بازی از اهم اهداف برپایی این نمایشگاه است.

قائم مقام مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با یادآوری تشکیل گروه‌ها و کمیته‌های تخصصی نظیر علمی، محتوایی، آموزش‌های شهروندی، سرگرمی، تفریحات و مسابقات، روابط عمومی در شورای سیاستگذاری این نمایشگاه ادامه داد: هر یک از این گروه‌های تخصصی بر حسب ماموریت‌های خود خدماتی در حوزه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های تفریحی و سرگرمی، معرفی بازی‌های سنتی و بومی و رایانه‌ای ارائه خواهند داد. ضمن این‌که ارائه آموزش‌های شهروندی، نمایش فیلم، توزیع محصولات فرهنگی و اسباب بازی از دیگر موارد در نظر گرفته شده در این خصوص است.

غلامی با بیان حضور چهره‌های شاخص حوزه هنر و ادبیات کودک و نوجوان در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی افزود: این اقدام جاذبه‌ی ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان ایجاد و اثر بخشی فعالیت‌های نمایشگاه را ارتقاء خواهد داد.

وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته جهت حضور اقشار و گروه‌های سنی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های تفریحی نظیر جنگ‌های شادمانه، آتش بازی، نمایش و تئاتر، راه اندازی کارناوال‌های کودکانه، اتاق بازی کودکان و کارگاه‌های آموزشی اسباب بازی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این نمایشگاه است.
انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، تهران ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار