معمولا کاربران در اوایل استفاده از عینک "گوگل" با مشکلاتی مواجه می شوند که با راهکارهایی می توانند این مشکلات را برطرف نمایند.

به گزارش خبرنگار  اورژانسit باشگاه خبرنگاران؛ عینک گوگل یک وسیله فناوری بسیار مدرن است که قابلیت های فراوانی در اختیار کاربر قرار می دهد اما کاربران برای استفاده از آن به راهکارهایی نیاز دارند.

گفتنی است: معمولا اغلب استفاده کنندگان از عینک "گوگل" در ابتدا احساس مزاحمتی در دید خود به علت وجود یک شی مزاحم در زاویه دیدشان پیدا می کنند اما این مشکل ظرف چند روز از استفاده مداوم از عینک "گوگل" برطرف خواهد شد.

همچنین از مزایای استفاده از عینک گوگل این است که فرد دیگر نیاز به چرک کردن مرتب تلفن همراه هوشمند خود در طول روز ندارد و همینطور می تواند در یک زمان با چند نفر به طور همزمان صحبت نماید.

همینطور افراد باید دقت ویژه ای به تمیز نگه داشتن "عینک گوگل" خود داشته باشند زیرا آلودگی عینک می تواند سبب افزایش بیشتر فشار چشم برای دیدن تصاویر و انتخاب موضوعات و در نتیجه خستگی و قرمز شدن آن شود.

استفاده از عینک گوگل در برخی مکان ها خطرناک است مانند هنگام رانندگی و یا عبور از خیابان و یا پله ها که در این حالت فرد باید توجه ویژه ای به محیط اطراف خود نماید و عینک گوگل خود را در وضعیت خواب قرار دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عینک ، اورژانس ، فناوری ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.