پیوندی با بیان این که ظرفیت خوابگاه های مجردی باید با جدیت پیگیری شود گفت: در این راستا باید از ظرفیت های موجود خارج از دانشگاه از جمله شهرداری و خیرین نیز استفاده شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:باید در امور فرهنگی و دانشجویی از موازی کاری جلوگیری کرد و  آرامش را در محیط های دانشجویی ایجاد و با توجه به فضای باز سیاسی، دانشجویان را به فعالیت های دانشجویی و فرهنگی ترغیب کنیم.
 
وی با تاکید بر این که ظرفیت خوابگاه های مجردی باید با جدیت پیگیری شود افزود: در این راستا باید از ظرفیت های موجود خارج از دانشگاه از جمله شهرداری و خیرین نیز استفاده شود. همچنین  با افزایش فعالیت های ورزشی و فرهنگی، تشکیل کانون های متعدد فرهنگی و سیاسی، ارایه بسته های فرهنگیمتناسب با سلایق دانشجویان، آسیب های اجتماعی و تنش های دانشجویی را کاهش
می دهیم.
 
پیوندی ادامه داد: انضباط دانشجویی و زمینه های آسیب زا در خوابگاه ها باید مورد رسیدگی قرار گیرد و آئین نامه های موجود در این زمینه ها اجرا شود.
 
 پیوندی  ارزیابی کردن بحث های پیش زمینه ای و استراتژیکی در زمینه آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی عملیاتی در این خصوص را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: جایگاه دفتر آسیب های اجتماعی در معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه است و باید با برنامه های تلفیقی فرهنگی و ورزشی از بروز آسیب های اجتماعی در دانشجویان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: علوم ، پزشکی ، دانشجو ، بسته ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار