به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از جام نیوز،جو اسكاوي (Joe Scavi) و كارلوسيو ري (Carluccio Ray) در سال 1993 توانستند روياهاي خود را به واقعيت برسانند و با روحيه بلندپروازانهاي كه داشتند، نام تجاري خود را جهاني كنند.
اين دو كه مواد اوليه نوشيدنيهاي خود را از بهترين محصولات انتخاب ميكنند، براي تثبيت خود در بازار پررقابت جهان و بهخصوص اروپا، به يك شيوه خاص روي آوردند.
آنها از مراسمها و جشنهاي بزرگ و پرمخاطبي مانند هفته مد لندن و همچنين بزرگترين نمايشگاههاي مد اروپا حمايت مالي ميكردند و به نوعي نقش اسپانسر اين مراسمها بودند.
اين برند با توليد ماءالشعير غيرالكلي، آبهاي معدني و گازدار و ساير نوشيدنيهاي غيرالكلي مانند آبميوه و شربتهاي ميوهاي، شربت و تركيبات مخصوص ساخت نوشابه، توانست رقابت سازندهاي را با شركتهاي مشابه ايجاد كند.
با توجه به كيفيت محصولات توليدشده و طعم بينظير نوشيدنيهاي اين برند، بسياري از شركتهاي بزرگ هواپيمايي همچون لوفتهانزا از محصولات آن با هدف سرويسدهي به مسافران خود استفاده ميكنند.
گفتني است محصولات اين شركت هماكنون به طور محدود در برخي سوپرماركتهاي كشورمان عرضه ميشود.