تبریز/بالاگر3338853

دهه فجر یادآور وحدت و همدلی ملت و وفاداری ایران در مبارزه با رژیم شاهنشاهی بود

فرماندار اهر این دوران سرنوشت ساز و مبازرات ملت ایران در مواجهه با رژیم ستمشاهی را یادآور وحدت و همدلی ملت وفادار ایران در جهت به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،رضا صدیقی، در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر گفت: هرچه از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، عزت، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش نمایان می شود.

وی، گفت: امروز ما وظیفه داریم ایثارگریهای ملت ایران را در طول مبارزه با رژیم طاغوت و ایثار و ازجان گذشتگی آنها را به نحو شایسته به نسل جوان بعد از انقلاب منتقل نمائیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران مدیون رهبری عالمانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) می باشد و ما باید با پاسداری از اهداف والای نظام و انقلاب و آرمانهای مقدس امام راحل و شهدای گرانقدر دین خود را به شهدا و امام راحل ادا نمائیم./ش

وی، با ارائه آمار مقایسه ای از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی خدمات انجام شده در محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته و ایجاد زیرساختهای لازم در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی قابل قیاس با دوران گذشته ندانست و افزود: به برکت جمهوری اسلامی امروز در اکثر بخش ها شاهد دستاوردهای عظیم برای کشور بوده و هر روز که از عمر پر برکت انقلاب می گذرد شاهد پیشرفتهای مختلف در عرصه فناوری های نوین، انرژی صلح آمیز هسته ای، نانو و در اکثر زمینه های علمی در جهت نیل به خودکفایی هستیم و همه به برکت انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر می باشد.

وی، دراین جلسه برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با همکاری مستمر ادارات و نهادهای علمی فرهنگی با ستاد دهه فجر مورد تأکید قرار داد.

دراین جلسه آقای جعفر ولی پور به عنوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و حسن بالاگر به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و خبر این ستاد معرفی شدند.#

برچسب ها: وحدت ، همدلی ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.