عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 93 یک درصد از بودجه همه دستگاه‌های باید در حوزه فرهنگی هزینه شود که یادواره شهدا باید در برنامه‌های فرهنگی به صورت برجسته توجه شود.

‌کمال علیپور در حاشیه یادواره سرداران و 424 شهید شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با تاکید بر اینکه شهیدان چراغ راه و ادامه‌دهنده مسیر امام حسین(ع) هستند، افزود: تاکید امام راحل بر مطالعه وصیت‌نامه شهدا به علما و نخبگان به دلیل تاثیر هدایت آن بر زندگی ما و زنده بودن آنان است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند، افزود: تعداد یادواره‌های شهدا که برای تقویت نظام اسلامی و ولایت‌فقیه جان خود را تقدیم کردند باید افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهدا جان دادند تا ولایت زنده بماند، خاطرنشان کرد: برای هر شهیدی باید یادواره برگزار شود.

علیپور با اشاره به اینکه برگزاری زنجیره‌ای و شبکه‌ای یادواره‌های شهدا در استان‌ها، شهرستان‌ها، شهرها و روستاها باید به صورت کوچه به کوچه و شهید به شهید افزایش پیدا کند، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا از هر برنامه و همایش فرهنگی بهتر است و هر یادواره شهدا آغازگر برنامه‌های فرهنگی دیگر است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بر غیردولتی بودن یادواره‌های شهدا تاکید کرد و افزود: در بودجه سال 93 یک درصد از بودجه همه دستگاه‌های باید در حوزه فرهنگی هزینه شود که یادواره شهدا باید در برنامه‌های فرهنگی به صورت برجسته توجه شود./س

برچسب ها: هزینه ، حوزه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.