پیشکسوت پرسپولیس تهران گفت: مسئولان برای کشاندن تماشاگران به استادیوم بهتر است بلیت‌ها را باطل کنند و به هر نفر مبلغ صد هزار تومان بدهند.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور کم تماشاگران اظهار داشت: با دیدن بازی دیروز خیلی برای پرسپولیس متاثر شدم تیم با این سابقه خوب و درخشان یعنی باید خود را آنقدر ذلیل و خوار کند که برای کشاندن تماشاگران خودرو در نظر بگیرد تا بدین وسیله استادیوم را مملوء  از تماشاگران کند. 
 
 وی در ادامه افزود: تماشاگران دیگر با انگیزه قرعه کشی به استادیوم نمی‌آیند بلکه باید بازی در خور شایسته و پر گلی را از طرف تیم‌هایی که طرفدار آنها هستند مشاهده کنند در غیر این صورت ترجیح می‌دهند بازی را از رسانه‌های ملی دنبال کنند.
 
قلیچ در مورد بازی پرسپولیس مقابل نفت بیان کرد: شاهد بازی بدی نبودیم اما به خاطر بازی خوب تیم نفت تیم پرسپولیس نتوانست به گل برسد و در نهایت نتیجه به تساوی کشیده شد.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: پیام صادقیان وزنه و بازوی پرسپولیس محسوب می‌شود و می‌تواند نتیجه تیم را تغییر دهد با نبود او در بازی مقابل نفت تیم پرسپولیس نتوانست مانند هفته‌های گذشته بازی خوبی را از خود ارائه دهد.
 
 قلیچ درباره حضور یافتن خداداد عزیزی در جشن 50 سالگی پرسپولیس گفت: عزیزی به خاطر حضور در سه مسابقه جام باشگاه‌های آسیا پیشکسوت پرسپولیس شده و در جشن امشب دعوت شده است همچنین من از سوی مسئولان پرسپولیس برای بازی امشب دعوت نشدم.
 
 وی درباره بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته بعد بیان کرد: پرسپولیس همواره مقابل تیم فولاد در تهران و اهواز خوب بازی کرده است به نظرم این بار هم پرسپولیس پتانسیل شکست دادن فولاد در خانه‌اش را دارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس با شرایط مناسبش پتانسیل قهرمانی در لیگ سیزدهم را دارد. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: تهران ، مسئولان ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار