رییس دانشگاه کاشان از تلاش این دانشگاه برای دستیابی به جایگاه پنج دانشگاه برتر کشورخبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، عباس کتابی با اشاره به جایگاه خوب این دانشگاه در بین دانشگاه های کشور افزود: باوجود فاصله زمانی با سال 1414 دانشگاه کاشان به هدف خود نزدیک شده و اکنون از میان 30 دانشگاه کشور بر اساس نظام رتبه بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه 17 را داراست.

وی گفت: براساس سند چشم انداز، این دانشگاه تا سال 1414 جزو پنج دانشگاه برتر کشور خواهد بود و این دانشگاه برای دستیابی به اهداف بلند مدت در این سند در تلاش است.
کتابی خاطرنشان کرد: با تلاش ها و پیشرفت های این دانشگاه در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی در چند سال آینده دانشگاه کاشان موفق به دریافت رتبه 10 خواهد شد.
رییس دانشگاه کاشان ثبت دو اختراع بین المللی نخستین بار در طول یکسال برای این دانشگاه، کسب مقام های برتر در مسابقات مختلف کشوری در سطح دانشجویی و اساتید، توسعه مرکز رشد دانشگاه، افزایش تعداد مقالات و مجلات علمی و پژوهشی را از دستاوردها و افتخارات این دانشگاه برشمرد.
خاطرنشان می شود: بیش از هفت هزار و 500 دانشجو در بیش از 160 رشته گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در مجموعه دانشگاه، پردیس خواهران و پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان تحصیل می کنند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.