هفته شانزدهم کورس گنبد روز جمعه 13 دی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در این هفته 74 راس اسب در نژادهای ترکمن و دوخون  در 7 دور و به مسافتهای 1000 متر و 1550 متر به رقابت پرداختند.

در ادامه گزارش آمده است، جوایزی که به نفرات برتر داده شد سی و چهار میلیون و سیصد هزار تومان بود و 2 تن و 520 کیلوگرم خوراک دام میان نظرات اول و دوم این مسابقات توزیع شد.

بر اساس این گزارش: نفرات برتر این مسابقات در هفته شانزدهم شامل: دور اول چنار قهرمان آل سقر با قیچی نائب قهرمان و آی تای 2 سوم شد در دور دوم سی بیسکویت اول، داز بیوتی دوم و پاتی‌ور سوم شد. 

در دور سوم تک ناز در جایگاه نخست ایستاد. بیداد دوم شد و گل آی در رتبه سوم ایستاد. در دور چهارم، لادی ما قهرمان  شد، فوندا دوم شد و نبرد لرستان در جایگاه سوم ایستاد.

دور پنجم، اسب‌های ماه نظر ژانر و کمیته رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، در دور ششم اسب آتیک اول، پالونیا دوم و بازاگ سوم شدند و در دور آخر، اسب مگاتو قهرمانی، هلدی بیوتی و دومان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان گزارش آمده است، مسابقات کورس گنبد از شانزده مهر سال 92 در این شهر آغاز شده است و هر هفته تعداد از سوارکاران این رشته به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گنبد ، رقابت ، اسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار