"محمدباقر نوبخت" معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور میهمان این هفته برنامه پایش است.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دولت یازدهم تصمیم‌گیری درباره ادامه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را تا این هفته به تاخیر انداخته تا بتواند پیشنهاد خود را در مشورت با اقتصاددانان بیشتری محک بزند و موافقت عمومی را نیز به آن جلب کند.

دکتر محمد باقر نوبخت در این برنامه که یکشنبه 15 آذرساعت 23:10  پخش می‌شود، ضمن تشریح نگاه دولت به ادامه هدفمندی یارانه‌ها، نظر مردم را درباره این موضوع، از طریق پیامک برنامه پایش، دریافت خواهد کرد.

سوال نظرسنجی این برنامه که اهمیت خاصی برای دولت دارد و به نگاه مردم برای ادامه هدفمندی را نشان می دهد به این شرح است : آیا موافقید یارانه خانواده های ثروتمند حذف وبه جای آن، دارو و درمان برای همه رایگان شود ؟ 1.بله  2.خیر

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در این نظرسنجی می توانند از ظهر روز یکشنبه 15 دی ماه عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۵ دی ۱۳۹۲
پیشنهاد می شود در هر شهرستان یک شرکت سرمایه گذاری تشکیل شود که جمعیت آن شهرستان سهامداران آن شرکت باشند. یارانه هر ماه جمعیت شهرستان در حساب آن شرکت واریز شود و در مقابل شرکت به سهامداران برگه سهام (که می تواند الکترونیکی هم باشد) ارائه دهد که این برگه ها به راحتی قابل خرید و فروش نیز باشند. شرکت با پول یارانه شهرستان کارخانجاتی در همان شهرستان احداث کند و به این شکل کارخانه های متعدد و عظیمی در شهرستانها احداث شود که باعث انقلاب صنعتی و اقتصادی در کشور شوند. هر کس خواست هر ماه سهام خود را نقد کرده و به یارانه نقدی خود برسد و بقیه سهامداران مالک کارخانجات می شوند.
آخرین اخبار