مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مدیرکل نوسازی مدارس این استان، با حضور در منطقه زلزله زده بستک، وضعیت مدارس این شهرستان را ارزیابی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی زلزله 5/5 ریشتری در شهرستان بستک، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در رأس هیئتی با حضور در منطقه زلزله زده بستک، از مدارس این شهرستان بازدید کرد.
 
احمد آخوندی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به همراه مدیرکل نوسازی مدارس استان در این بازدید، وضعیت مدارس تخریبی و مدارس در معرض خطر را ارزیابی کرده و دستورات لازم را صادر کرد.
 
وی اظهار داشت  شرایط لازم جهت فراهم شدن فرصت تحصیل برای دانش‌آموزانی که مدارس آنان غیر قابل استفاده یا در معرض خطر است، در اسرع وقت فراهم می‌شود و وقفه‌ای در روند تحصیلی دانش‌آموزان ایجاد نخواهد شد.
 
وی تأکید کرد : آموزش و پرورش هرمزگان در رصد دقیق جزئیات مدارس تخریبی یا در معرض خطر گزارش نهایی را آماده کرده است که امیدواریم با مشارکت خیرین و مساعدت شورای برنامه‌ریزی استان اعتبار لازم جهت نوسازی و بازسازی مدارس آسیب دیده در اختیار نوسازی و آموزش و پرورش استان قرار گیرد.
 
به گفته آخوندی، تأمین امنیت دانش‌آموزان در مدارس به عنوان اولویت جدی خواهد بود و کمترین اغماضی در این زمینه صورت نخواهد گرفت.

برچسب ها: بازدید ، مدرسه ، خسارت ، بستک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار