چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی، که بزرگ ترین رویداد توسعه ای بخش خصوصی کشور محسوب می شود، در روزهای 30 دی ماه و اول بهمن ماه امسال، در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزاری می شود .

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگارن به نقل از روابط عمومی چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی،این همایش بین المللی با همت و مشارکت 31 تشکل حرفه ای برگزار خواهد شد .

مدیر ستاد برگزاری این کنفرانس گفت: در چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی، با حضور و مشارکت استادان، محققان ، کارشناسان و صاحبان بنگاهای اقتصادی؛ بیش از هشت پانل تخصصی در موضوعاتی چون توسعه پایدار صنعت احداث، مالی و اقتصادی، صدور خدمات فنی و مهندسی، برق و آب و فاضلاب و کسب و کار، برگزار خواهد شد.

محمد رضا انبیائی افزود: این رویداد با توجه به مشارکت 31 تشکل در برگزاری آن ، بی تردید مهم ترین رویداد توسعه ای بخش خصوصی کشور است و انتظار می رود موضوعات مطروحه در این کنفرانس دو روزه که همراه با نمایشگاه بزرگ جانبی است. موجب توسعه این حوزه علمی و اقتصادی در کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین برنامه های چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی می توان به ارائه مقالات تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی و برگزاری نمایشگاه جانبی و نشست های ویژه بخش خصوصی و دولتی اشاره کرد.

انبیائی با بیان اینکه رویکرد کلی این کنفرانس ظرفیت‌سازی، ایجاد توانمندی و ماندگاری شرکت‌ها و سازمان‌های پروژه محور است ، افزود: به طور معمول چون برگزاری این کنفرانس مرتبط با وزارت خانه‌های راه و شهرسازی، نفت، نیرو، صنعت، معدن، و وزارت امور خارجه است، برخی از مقامات ارشد این وزارتخانه ها ، به عنوان سخنران در کنفرانس حضور خواهند یافت
.

وی با بیان اینکه نباید انتظار داشته باشیم با برگزاری این کنفرانس تمام مشکلات کشور حل شود، گفت: همین که کنفرانس توانسته است در همسويي و هم صدایی تشکل‌ها ، گام‌های مهمی بردارد، بسیار قابل توجه است. چرا که اگر دولت و مجلس بخواهند به تشکل‌ها کمک کنند، باید تشکل‌ها حرف‌هایمتناقض نزنند و خواسته‌هایشان به سمت همسان‌سازی پیش برود.

چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی ،روزهای 30 دی و اول بهمن 1392 در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی هتل المپیک برگزار می شود .

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر این کنفرانس می توانند به وب سایت WWW.SCECONF.COMمراجعه کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار