امام جمعه موقت بیرجند گفت: مذاکرات ژنو چه به نتیجه برسد یا نرسد در هر صورت ایران برنده میدان دیپلماسی سیاسی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت‌الاسلام محمدعلی تابعی در خطبههای نماز جمعه این هفته بیرجند با اشاره به انفجار اخیر در لبنان اظهار داشت: این انفجار کار اسرائیل بود و با هدف جبران شکستهای سوریه و اختلاف‌اندازی بین شیعه و سنی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر لبنان در وحدت کامل به سر می‌برد و دشمن با اینگونه اقدامات نمی‌تواند بین مردم این کشور اختلاف بیندازد.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: در 9 دی‌ماه مردم به خاطر دفاع از ولایت و رهبری به میدان آمدند و اثبات کردند که تحت هیچ شرایطی از آرمان‌های خود مبنی بر دفاع از ولایت کوتاه نمی‌آیند.

تابعی ابراز داشت: حضور جمهوری اسلامی در پای میز مذاکرات ژنو، به معنی ضعف ما نیست بلکه نشان از قرار داشتن در وضعیت قدرت است.

این مسئول ادامه داد: هرگاه احساس کنیم از حضور ما می‌خواهند برداشت دیگری داشته باشند یا از این طریق ایران را تحت فشار قرار دهند، با پاسخ منطقی ما مواجه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در این مذاکرات به نتیجه برسیم پیروزیم و اگر هم به نتیجه نرسیم پیروزیم.

امام جمعه موقت بیرجند اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی غنی‌سازی 60 درصد را تصویب کرده و موافقت با غنی‌سازی به میزان کنونی به این منظور است که به طرف‌های مقابل بفهمانیم اهل مدارا و مذاکره هستیم.

تابعی به حوادث 19 دی‌ماه 56 و 9 دی‌ماه 88 اشاره کرد و گفت: در هر دوی جریان مردم برای دفاع از دین و ولایت به خیابان‌ها آمدند.

این مسئول به 17 دی ماه سالروز طرح استعماری کشف حجاب اشاره کرد و اذعان داشت: رضا خان می‌خواست با اجرای کشف حجاب یکی از فرایض دینی ما را از بین ببرد که موفق نشد./س

برچسب ها: مذاکرات ، ژنو ، پیروزی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.