خطیب جمعه خرم آباد گفت: شعار مرگ بر امریکا در فرهنگ ما نهادینه شده ومنفورترین افراد نزد ما امریکایی ها هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی دیروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، به اهانت های پی درپی دولتمردان امریکایی پس از توافقات هسته ایی اشاره کرد و گفت:ایران اسلامی 34 سال است که از زیر سلطه امریکا خارج شده است ویقیین نمایید که هرگز زیر سلطه شما نخواهد رفت واگر دست از این توهین ها برنداریید ملت ایران غنی سازی را تا 60 درصد هم ادامه خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم اباد در ادامه به هفته وقف اشاره کرد وگفت: این سنت حسنه که در منابع دینی از آن به باقیات صالحات، و صدقه جاریه یاد می شود، از عبادات مهم در اسلام ، راه تقرب به پروردگار، و نیز وسیله خدمت به مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی همچنین 13 دیماه را یاد آور ابلاغ پیام تاریخی امام رحمت اله علیه به رییس جمهور سابق شوروی گورباچف دانست گفت: امام در این پیام، شکست کمونیسم را پیش بینی واعلام کرد انحطاط بشر به خاطر مادی نگری است وتنها راه نجات انسانها روی آوردن به دین و اسلام است.
خطیب نماز جمعه خرم اباد در ادامه با اشاره به 17 دی ماه سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب ، بی حجابی را سوغات غرب برشمرد و خواستار توجه جدی مسئولان برای اجرای سبک اصیل ایرانی اسلامی در بین جامعه و بهتر شدن وضع حجاب در کشور شد./س
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.