سوریه در شامگاه گذشته شاهد تحولات بسیار گسترده ای بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین، جبهه النصره از مرگ "عبدالحميد العلي" خبر داد. العلي فرمانده اين گروه تروريستي در شهر دير الزور بود.

شبکه تلويزيوني الميادين هم گزارش داد ارتش آزاد سوريه مقر گروه دولت اسلامي عراق و شام را در منطقه کفر روما به تسخير خود در آورد و کساني را که در آنجا حضور داشتند دستگير کرده است. به گزارش اين شبکه تلويزيوني، ارتش آزاد سوريه مقرهاي گروه دولت اسلامي عراق و شام در مسير باب الهوا و جبل الزاويه واقع در حومه ادلب را به محاصره در آورده است.

ارتش آزاد سوريه همچنین دو مقر گروه داعش در مناطق معره النعمان و معرشورين واقع در حومه ادلب را به تصرف خود در آورد.

شبکه تلويزيوني در عین حال گزارش داد گروه دولت اسلامي عراق و شام فرمانده گروه التوحيد و الجهاد و رئيس شوراي نظامي قامشلي را کشت.

فرمانده جبهه النصره در نبرد خان العسل هم روز گذشته در نبرد الاتارب به دست اعضاي گروه دولت اسلامي عراق و شام کشته شد. "محمد قدور عکوش" فرمانده جبهه النصره در نبرد خان العسل،  روز گذشته در نبرد الاتارب به دست اعضاي گروه دولت اسلامي عراق و شام کشته شد.

در همین حال المیادین از وقوع درگيري ميان گروه دولت اسلامي عراق و شام و ارتش آزاد سوريه در نزديکي ميدان حج واقع در جنوب شرق حلب خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار