کاهش قیمت موتورولا موتو ایکس به ۳۹۹ دلار

گوگل با خرید موتورولا این شرکت را از ورشکستگی حتمی نجات داد و چند ما پس از این خرید اولین اسمارت فون این شرکت با نام Moto X معرفی شد، محصولی که بر خلاف انتظارات نتوانست به فروش خوبی دست پیدا کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، حالا پس از گذشت 4 ماه از عرضه این اسمارت فون، گوگل و موتورلا تصمیم به کاهش قیمت نسخه آنلاک این گجت از 579 دلار به 399 دلار گرفته اند، این در حالی است که این گوشی در دوشنبه فناوری نیز با تخفیف ویژه به قیمت 349 دلار به سرعت به فروش رفت.


Moto X یک گوشی هوشمند بسیار خوب به شمار می رود و با این کاهش قیمت نیز شانس بیشتری برای فروش خواهد داشت، این در حالی است که کاربران همچنان می توانند این محصول را به صورت سفارشی طراحی کنند و قابلیت Moto Maker در دسترس می باشد.

علاوه بر موضوع این کاهش قیمت، باعث می شود که این اسمارت فون وارد مرحله ی شدید تری از رقابت با نکسوس 5 شود، قیمت نکسوس 5 نیز 349 دلار برای مدل 16 گیگ است و به صفحه نمایش فول اچ دی و بروزرسانی مستقیم از سوی گوگل مجهز است،که  این مسئله باعث می شود که کاربر به خرید نکسوس 5 مشتاق تر باشد.

از طرفی Moto X  نیز در زمینه شخصی سازی و امکانات دست کاربر را باز گذاشته است و به خوبی از عهده کارهای روزمره  بر میاید و انتخاب بسیار مناسبی می باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار