فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران گفت: خواست و همراهی و کمک و احساس مسئولیت مردم مهمترین عامل برای کمک به پلیس راهور و سایر نهاد های خدمت رسان در بحث افزایش ضریب امنیت جاده ها و برقراری آرامش و آسایش در جاده ها است .

سرهنگ مهران کرانیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت راهها در شرق استان گفت: در آذر ماه دوبارش سنگین داشتیم ووضعیت امسال راههابا وجود پیش بینی هوایی سرد و پربارش از سوی اداره هوا شناسی برای مناطق مختلف به ویژه مناطق شمالی کشور پلیس راهور مقدمات ارائه خدمات مطلوب به مسافرین را فراهم کرده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :نهادهای پاسخگو در فراهم سازی ایمنی و آسایش مسافرین مانند اداره راهداری و حلال احمر و فوریت های پزشکی و اورژانس با هماهنگی و همدلی بابرنامه ریزی های درست و کارشناسی به منظور ایجاد ایمنی و آسایش برای مردم در محور های مختلف به ویژه محور های شهرستان پردیس و هراز و فیروز کوه و دماوند آماده خدمت رسانی به مردم هستند .

فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران مهم ترین عامل برقراری امنیت جاده ها را تعامل مردم با پلیس دانست واضافه کرد:خواست و همراهی و کمک و احساس مسئولیت مردم مهمترین عامل برای کمک به پلیس راهور و سایر نهاد های خدمت رسان در بحث افزایش ضریب امنیت جاده ها و برقراری آرامش و آسایش در جاده ها است .

کرانیان در خاتمه اظهارداشت :رانندگان و مسافرین در شرایط سخت فصل زمستان با پیش آگاهی از وضعیت جوی و ترافیکی و راههای کشور از طریق تماس با تلفن های فعال شبانه روزی پلیس راهور ناجا و پلیس راه شرق استان تهران اقدام به سفر کنند./س


برچسب ها: امنیت ، جاده ، رانندگان ، راهور ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.