اگر فکر می کنید همسرتان نسبت به صحبت های شما بی توجه شده، باید خوب بشنوید در این صورت می توانید انتظار داشته باشید حرفتان هم روی دیگران تاثیر بگذارد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ همه ما نیاز داریم حرف هایمان را بشنوند و درک مان کنند و گفت و گو هایمان نیز در شرایطی مطمئن لذت بخش و پرمعنا صورت گیرد و فرد مقابل مان نیز کسی باشد که بتوانیم به او اعتماد داشته باشیم و او نیز باز خوردی مهربانانه داشته باشد. 

بررسی ها نشان می دهند، هر روز زمانی را برای صحبت کردن اختصاص دهید و آن را برای انجام دادن کاری دیگر چشم پوشی نکنید زوج های خوشبخت سعادت شان را در گفتگوی با یکدیگر می دانند و اگر  صحبت هایتان به ایجاد رابطه ای خوب میان شما و همسرتان نیانجامد پس شما به کمک نفر سوم نیاز دارید و از او "مشاوره" بخواهید تا روش درست ارتباط برقرار کردن را به شما بیاموزد. 

روان شناسان معتقدند یکی از اولین عوامل حفظ "زن و شوهر" کنار هم و خوشبت نگه داشتن آن ها صحبت و گفتگو است و بسیاری از زن و شوهر هایی که از زندگی شان رضایت ندارند به این بخش از روابط شان توجهی نشان نداده اند و نتایج این تحقیق مهارت شنونده خوب بودن را عامل یک خانواده های موفق و شاد دانسته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: راز ، خوشبختی ، همسر ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.