امام جمعه موقت قزوین، تاکید مجلس بر غنی سازی 60 درصدی را حرکت بزرگی خواند و گفت: این حرکت به آمریکا می فهماند که فشار و تهدید بر ملت ایران اثری ندارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 حجت السلام ˈعبدالکریم عابدینیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین افزود: ما برای برنامه های پزشکی خود نیازمند غنی سازی بودیم که متاسفانه غربی ها سوخت لازم برای این کار را در اختیار ما قرار ندادند اما دانشمندان ما موفق به این کاز شدند.

وی به وجود 800 هزار بیماری که نیازمند به این نوع از تکنولوژی در کشور هستند اشاره و اظهار کرد: ایران بارها به جهانیان اعلام کرده که مسایل هسته ای خود را تنها برای مصارف پزشکی لازم دانسته اما غربی ها برای مقابله با ما این مساله را دستاویزی برای خود قرار داده تا به اهداف شوم خود برسند.


 

خطیب نمازجمعه قزوین با اشاره به پیام تاریخی امام راحل به گورباچف خاطرنشان کرد: این پیام حکایت از فروپاشی نظامی داشت که با قدرت خود در آن زمان هیچ نشانه و فرسودگی در آن نظام خشن کمونیستی دیده نمی شد.


 

وی ادامه داد: امام راحل چند سال قبل از فروپاشی شوروی این مساله را به رهبر این کشور قدرتمند اعلام کردند که این مساله بیانگر بینش الهی و قرآنی ایشان بود.


 

امام جمعه موقت قزوین، با اشاره به فرا رسیدن قیام 19 دی مردم قم، تاکید کرد: این مهم نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی شمرده می شود که در چهلمین روز شهادت جمعی از طلبه های قم نیز شاهد قیام مردم سایر شهرهای ایران از جمله تبریز و جهرم بودیم که درنهایت به پیروزی انقلاب اسلامی ختم شد./ش


 



برچسب ها: تاکید ، مجلس ، غنی ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.