معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 130 زوج جوان منطقه برای استفاده از خدمات و امکانات ارزانتر مراسم عروسی، به تالارهای یاس معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام رسول جوادی با اعلام این خبر افزود: این حوزه در راستای تحقق سیاستهای شهردار تهران مبنی بر فراهم ساختن امکانات ازدواج آسان برای جوانان و نیل به اهداف معنوی این حوزه، برنامه های حمایتی خود را از ابتدای سال با معرفی 138 زوج جوان به سالنهای گل یاس اجرا کرده است.
 
در این راستا بعد از ثبت درخواست متقاضیان، معرفی نامه جهت اعمال تخفیف به تالارهای یاس ارائه و میزان آن با توجه به وضعیت مالی زوج تعیین می شود.  
 
وی افزود: تهیه جهیزیه ارزان یا رایگان برای زوجهای جوان نیز از دیگر تسهیلاتی است که این معاونت از ابتدای سال تاکنون برای 91 زوج جوان تدارک دیده است.
 
جوادی با بیان اینکه کمیته خیرین نقش قابل توجهی در تأمین هزینه های ازدواج جوانان این منطقه فراهم کرده است  افزود: این کمیته متشکل از خیرین محلی است و تاکنون 14 شهروند از نواحی مختلف برای انجام کار خیر عضو این کمیته شده اند.
 
معاون شهردار منطقه در ادامه از برگزاری کلاسهای آموزشی و مشاوره های رایگان ازدواج برای زوج ها خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سراهای محله از این خدمات بهره مند شوند.
 
به گفته وی همایش های فصلی نیز در زمینه ازدواج با حضور جوانان منطقه برگزار می شود که تاکنون دو همایش برگزار شده و یکی از آنها فرامنطقه ای بوده است.
برچسب ها: زوج ، جوان ، تالار ، یاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار