مدیر بوستان ولایت، از احداث پایگاه ویژه مذهبی و هیئت عزاداران در این بوستان خبر داد.

نصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پایگاه ویژه مذهبی و هیئت عزاداران در ضلع جنوبی درب شماره 2 واقع در نمازخانه بوستان ولایت احداث خواهد شد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مراسم افتتاحیه پایگاه ویژه مذهبی و هیئت عزاداران روز جمعه 13 دی ماه سال 92 همزمان با اول ربیع الاول در ضلع جنوبی درب شماره 2 و نمازخانه بوستان ولایت از ساعت 7 تا 9 صبح برگزار خواهد شد.  
 
نصر با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این طرح با حضور هیئت‌های مذهبی مناطق 22 گانه شهر تهران عموم شهروندان مناطق 22 گانه شهر تهران و اقشار مختلف مردم به میزبانی بوستان ولایت اجرا می‌شود.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا، مداحی، نوحه خوانی، روضه خوانی، سینه زنی  و سخنرانی در روزهای جمعه در بوستان ولایت از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
نصر در پایان با اشاره به اقدامات دیگر بوستان ولایت افزود: برگزاری اردوها و تورهای زیارتی و مذهبی عتبات عالیات، تور مشهد، کربلا، سوریه، برگزاری برنامه‌های مناسبتی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و اجتماعی در پایگاه مذهبی بوستان ولایت از اقدامات دیگر این بوستان در اجرای این طرح است.  
انتهای پیام/
 

برچسب ها: پایگاه ، ویژه ، مذهبی ، هیئت ، عزادار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار