معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: خیابان قیطریه در سال جاری ساماندهی می‌گردد.

 پوریا محمدیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: رفتار نادرست ترافیکی باعث بروز حوادث و تصادفات مکرر می‌شود در این راستا قبل از بهره برداری از پرو‍ژه طبقاتی صدر با انجام مطالعاتی مشکلات ترافیکی و ایمنی خیابان 35 متری قیطریه و بلوار کاوه شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت.  
 
محمدیان عنوان کرد: همزمان با شروع بهره‌برداری از پروژه افزایش ظرفیت بزرگراه شهید آیت‌الله صدر، جهت تردد ایمن شهروندان از عرض 35 متری قیطریه اقدامات ایمن سازی صورت گرفت که از جمله این اقدامات عبارت است از جهت هدایت شهروندان به گذرگاههای عرضی ایمن عابر پیاده در بخشی از مسیر در رفیوژ میانی نرده گذاری، ساماندهی و ایمن سازی انجام و هم چنین به منظور آرام سازی جریان ترافیک دو عدد سرعتکاه اجرا گردید.  
 
محمدیان خاطر نشان کرد: در راستای نیل به هدف افزایش ظرفیت گذردهی در طول مسیر 35 متری قیطریه حذف پارک حاشیه‌ای معبد صورت گرفت، در بخش جنوبی تقاطع خیابان روشنایی، جمع آوری حذف دور برگردان غیراستاندارد و در بخش بالایی تقاطع خیابان روشنایی تعریض و ایمن سازی، دوربرگردان در طول مسیر بلوار کاوه اجرا گردید.  
 
محمدیان خاطر نشان کرد: علاوه بر این مواد به منظور تامین آسان دسترسی‌ها، تقاطع بلوار اندرزگو با خیابان 35 متری قیطریه چراغدار شد.  
 
محمدیان تصریح کرد: به علت تردد بالا در این معبر و با پیش‌بینی‌های کارشناسان ترافیکی حوزه حمل و نقل و ترافیک امید است که با اجرای این طرح‌ها و رعایت آن‌ها توسط شهروندان محترم ضریب ایمنی افزایش یابد و از این به بعد شاهد بروز حوادث ناگوار ترافیکی در سطح معابر شهر نباشیم.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار