هنرمندان تجسمی برای برگزاری بهتر جشنواره تجسمی فجر باید اختلافات را کنار بگذارند.

کاظم میرانی، نقاش، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، درباره اهمیت ششمین دوره جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر رویداد مهمی در حوزه هنرهای تجسمی است و این اهمیت فجر برای تمامی هنرمندان تجسمی مشخص شده بنابراین همه هنرمندان در رشته‌های مختلف باید از این جشنواره حمایت کنند.
 
وی افزود: اگر اختلافی بین هنرمندان در هر زمینه‌ای وجود دارد برای برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی باید کنار گذاشته شود زیرا این جشنواره به عنوان یک رویداد بین‌المللی نشان دهنده هنر، فرهنگ و تاریخ ایران باید باشد.
 
این هنرمند نقاش بیان کرد: از سوی دیگر برگزارکنندگان نیز باید همکاری بیشتری با هنرمندان تجسمی در برگزاری جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر داشته باشند زیرا همکاریها باعث برگزاری بهتر یک رویداد هنری می‌شود.
 
میرانی تصریح کرد: در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فجر اعضای هیئت انتخاب نقش تعیین‌کننده‌ای دارند زیرا در مرحله اول آنها شایستگی یک اثر را برای راه یابی به نمایشگاه ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر تعیین می‌کنند.
 
وی با تاکید بر حمایت از هنرمندان جوان در این جشنواره گفت: در ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی هنرمندان توقع دیدن آثار بهتری را دارند اما این بدان معنا نیست که آثار ارزشمند و خوب تنها از سوی هنرمندان شناخته شده خلق می‌شود؛ از این رو باید به آثار هنرمندان جوان دارای خلاقیت ویژه هم توجه شود و تنها به دلیل جوان بودنشان از حضور آنان در جشنواره جلوگیری نکنند.
 
میرانی خاطرنشان کرد: در برگزاری جشنواره فجر باید به این نکته توجه کرد که فجر تنها یک نمایشگاه نیست بلکه آبروی هنرهای تجسمی ایران در سطح بین‌المللی است.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار