تیم صبا شایسته قرار گرفتن در نیمه دوم جدول و در جمع قعرنشین ها نیست به همین خاطر هیئت مدیره با تمام توان خود از تیم حمایت کرده تا انشاءالله شاهد روند صعودی صبا در 10 هفته باقی مانده از لیگ سیزدهم باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ عباس جهانبینی دامه داد: عوامل زیادی موجب شده که صبا در اینجای جدول رده بندی قرار بگیرد اما در شرایط کنونی به هیچ وجه نباید حسرت امتیازاتی که در گذشته از دست رفته را بخوریم و با تلاش افزون‌تر باید از بازی های آتی بهترین موقعیت را برای صبا در جدول کسب کنیم و حتی با پیروزی در این دیدار مطمئنم آرام آرام از انتهای جدول جدا می شویم.

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با تاکید بر اینکه صبا روز به روز در شرایط بهتری قرار گرفته و مشکلات گذشته را از پیش رو بر می‌دارد، تصریح کرد: روند مثبتی که تیم ما در پیش گرفته است قطعاً در مصاف با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تداوم می‌یابد.

وی با بیان اینکه با آمادگی کاملی که تمام اعضای تیم دارند صبا برای حفظ روند موفقیت‌آمیز خود برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد، اضافه کرد: تردید ندارم که بازی خوبی ارائه می‌کنیم و البته بازیکنان صبا هرگز تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را دست کم نخواهند گرفت.

دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم با تاکید بر اینکه سه امتیاز بازی با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برای صبای قم طلایی است و این تیم را چند پله در جدول بالا خواهد برد عنوان داشت: هدف این است که صبا برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در این دیدار پیروز شود و به همین خاطر برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به دنبال کسب پیروزی خواهد بود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتبال صبای قم در دیدار با گسترش فولاد تبریز در هفته بیستم لیگ برتر، افزود: بازی هفته بیست و یکم برای تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان چندان آسان نیست ولی صبا بازیکنان بسیار آماده‌ای دارد که در طول روزهای اخیر زیر نظر کادر فنی به خوبی تمرینات آماده‌سازی را برگزار کرده‌ و آماده این دیدار حساس هستند.

جهان بینی در پایان یاد آور شد: تیم صبا در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز بازی خوبی انجام دادیم و چندین بار در شرایط گلزنی قرار گرفت، ما باید حتی زودتر از دیدار با گسترش در بازی های قبل خود نیز پیروز می شدیم یا حداقل یک امتیاز را از بازی های پیشین می گرفتیم اما الان نباید به گذشته فکر کرد بلکه آینده پیش روی ما قرار دارد و باید به فکر جمع آوری امتیازات بازی های باقی مانده باشیم.

دیدار صبا و سپاهان عصر شنبه 14 دیماه در قم برگزار می‌شود./س
برچسب ها: قم ، صبا ، فولاد ، جهانبینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.