اگر می خواهید دوست داشتنی ترین تبلت ها و تلفن های همراه 2013 را بشناسید،با اورژانس IT همراه شوید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،در سال 2013 بسیاری از تولید کنندگان تلفن های همراه و تبلت ها کوشیدند تا محصولی منحصر بفرد را تولید کنند.اما در این بین برخی محصولات توانستند تا کاربران زیادی را به خود جلب کنند و ما این لوازم را در ادامه به شما معرفی کرده و ویژگی های آن ها را به اختصار بیان می کنیم :

تلفن های همراه محبوب در 2013

1 - iPhone 5S 


ماه سپتامبر اپل با معرفی مدل جدید آیفون توانست سودی سرشار کسب کند.کاربران برای خرید این محصول حاضر شدند در صف های طولانی بایستند.آیفون 5 اس علاوه بر دارا بودن حسگر تشخیص اثر انگشت به پردازنده 64 بیتی A7 نیز مجهز که قابلیت های گرافیکی و سرعت بالا داشته و مصرف انرژی آن بسیار پایین است.

2- Nexus 5


ال جی در سال 2013 با همکاری گوگل تلفن همراه نکسوس 5 را رونمایی کرد.این محصول در ساعات اولیه فروش در فروشگاه گوگل توانست یک رکورد را برای خود ثبت کند.از ویژگی های نکسوس 5 می توان به نمایشگر پنج اینچی فول اچ دی و پردازشگر چهار هسته ای اشاره کرد.سیستم عامل جدید اندروید 4.4 کیت کت نیز برای اولین بار روی این محصول نصب شده است.


3 - Galaxy S4


اوایل 2013 سامسونگ تلفن همراه گلکسی اس 4 را با کلی تبلیغات رونمایی کرد.این محصول نیز به دلیل تبلیغات زیاد شرکت سازنده با استقبال خوبی رو به رو شد.از ویژگی های مدل پایه تلفن همراه گلکسی اس 4 می توان به نمایشگر با کیفیت بالا پردازشگر چهار هسته ای اشاره کرد.

4 - HTC One


هرچند اچ تی سی وان نتوانست رضایت شرکت سازنده خود را از فروش این محصول به دست آورد اما کم نبودند افرادی که در 2013 اقدام به خرید این تکه فلز هوشمند کردند.اچ تی سی وان دارای نمایشگر 4.7 اینچی است و رزولوشن این نمایشگر فول اچ دی می باشد.

5 - Xperia Z


سونی نیز در اوایل 2013 تلفن همراه اکسپریا Z را رونمایی کرد.این محصول اوج هنر و توانایی سونی را به نمایش گذاشت تاجایی که حتی مدل های بعدی آن مانند اکسپریا Z1  هم نتوانستند رکورد فروش آن را به دست آورند.از قابلیت های کلیدی Xperia Z می توان به دارا بودن پردازشگر چهار هسته ای و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.


تبلت های محبوب 2013

1 - iPad & iPad Mini 2


اپل در فهرست تبلت های محبوب 2013 نیز در صدر قرار دارد.تبلت های آی پد این شرکت چه در مدل اصلی و چه در مدل مینی توانستند رکورد فروش را از آن خود کنند.مدل اصلی دارای نمایشگر 9.7 اینچی بوده و هر دو مدل اصلی و مینی به پردازشگر 64 بیتی مجهز هستند.همچنین برای اولین بار نمایشگر با کیفیت اپل موسوم به رتینا روی آی پد مینی قرار گرفت.

2- Nexus 7 2013 Edition 


ایسوس و گوگل در سال 2013 نیز یک مدل جدید از تبلت های نکسوس 7 را رونمایی کردند.این تبلت پر فروش توانست رکورد فروش خوبی را به دست آورد.از ویژگی های آن می توان به نمایشگر هفت اینچی و پردازشگر چهار هسته ای و قابلیت کار در شبکه های نسل چهارم تلفن های همراه اشاره کرد.



3- Tegra Note 7


شرکت Nvidia در سال 2013 تبلت Tegra Note 7 را تولید کرد.این تبلت پر فروش بیشتر به خاطر نام آشنای سازنده اش توانست کاربران را به خودش جذب کند.از ویژگی های آن می توان به مجهز بودن به پردازشگر گرافیکی Tegra 4 را نام برد.


گزارش به قلم علیرضا شیرزاد

انتهای پیام/



گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران را  در گوگل پلاس دنبال كنيد



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار