سرمربی تیم نفت تهران گفت: به هیچ وجه بازیکنان زیر 22 سال تیم را به تیم ملی امید نمی‌دهم، مورد خوشحالی بعد از گل نیز حرف نمی‌زنم زیرا در بازی رفت بازی دلخوری دایی شده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یحیی گل محمدی، در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد بازی پیش روی تیمش با پرسپولیس نفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی‌های مقابل پرسپولیس داریم و گرفتن هر سه امتیاز بازی برای ما مهم است و قطعا برای کسب امتیازات کامل به زمین خواهیم رفت.
 
 وی ادامه داد: پرسپولیس در هفته‌های اخیر چه درخانه و چه در زمین حریفان به هیچ وجه باختی قرار داده است و این تیم کارنامه خوبی را تا حال کسب کرده است.
 
 یحیی گل محمدی در خصوص شرایط تیمش به لحاظ روحی روانی افزود: خوشبختانه شرایط تصمیم خوب است و ما در طول هفته تمرینات منظم و خوبی را پشت سر گذاشته ایم، از لحاظ روحی – بدنی نیز باید اعلام کنم اعتماد به نفس بالایی داریم ما نیز نتایج خوبی گرفته‌ایم و مطمئنا از این بازی فقط برد می‌خواهی و نتیجه ای جز این نیست.
 
 سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به نفرات مصدوم و محروم تیمش ابراز کرد: رضا نوروزی جزو بازیکنان مصدوم تیم ما است و محروم نداریم البته هادی نوروزی که اعلام شده بود از ناحیه دست دچار مشکل شده است مشکلی ندارد و می‌تواند در بازی فردا تیم را همراهی کند.
 
 وی در پاسخ به سوال آیا بازیکن زیر 22 سال تیم را به تیم ملی نیز می‌دهید؟! گفت: به هیچ وجه حاضر نیستم که بازیکنان زیر 22 ساله‌های باشگاه را در اختیار تیم امید قرار دهیم البته اگر بازیکنان زیر 23  دیگری می‌خواهند مشکلی نیست اما  اجازه نمی‌دهیم این بازیکنان در تیم ملی حضور یابند.
 
گل محمدی در خصوص خوشحالی بعد از گل نیز تصریح کرد: در این مورد صحبتی نمی‌کنم زیرا زمانی در بازی رفت از خوشحالی بعد از گل حرف زدم باعث دلخوری دایی از من شده بود و در حال حاضر چیزی نمی‌گویم.
 
 سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان گفت: امیدوارم فردا یک بازی به دو هدف برگزار شود یکی اینکه تماشاگرپسند باشد و دوم اینکه مقابل پرسپولیس بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال ، فوتسال ، ایران ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار