حامیان اخوان المسلمین در ادامه اعتراضات خود امروز نیز به راهپیمایی در خیابانها پرداختند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الجزیره ،‌ تظاهرات و راهپیمایی‌های شبانه حامیان اخوان‌المسلمین و محمد مرسی، رئیس‌جمهور برکنار شده مصر ادامه دارد.

حامیان اخوان‌المسلمین در المنصوره واقع در استان "الدقهلیه" راهپیمایی شبانه‌ای برگزار کردند و با سر دادن شعارهایی، خواهان محاکمه عاملان کشتار تظاهرکنندگان شده و سرکوب دانشجویان دانشگاه‌ها به ویژه در الازهر را محکوم کردند.

در منطقه "المعادی" واقع در قاهره تظاهرات حامیان اخوان‌المسلمین برگزار شد که شرکت‌کنندگان در آن شعارهایی علیه حکومت نظامی و اقدامات نیروهای امنیتی علیه تظاهرکنندگان سر دادند و خواهان آزادی بازداشت شدگان شدند.

ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت که از طرفداران اخوان‌المسلمین است نیز پس از نماز عصر، از مسجد "الدعوه"، راهپیمایی گسترده‌ای را در الفیوم برگزار کرد و یورش‌ها و بازداشت‌ها و حملات نیروهای امنیتی به دانشجویان دانشگاه‌ها را محکوم کرد.

حامیان محمد مرسی در سواج، زنجیره‌های انسانی تشکیل داده و اقدامات نیروهای امنیتی در دانشگاه‌ها و حمله آنها به دانشجویان به ویژه در دانشگاه الازهر را محکوم کردند.

در همین راستا نیروهای امنیتی مصر در جریان متفرق کردن تظاهرات مخالفان نظام جدید مصر در مقابل مسجد الحصری در شهر "6 اکتبر"، 11 دختر از جمله سه دختر کم سن و سال را بازداشت کردند.

انتهای پیام /
برچسب ها: مصر ، اخوان ، تظاهرات ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار