مدیر اداره امور شهری شهرداری منطقه 12، از آماده باش اکیپ‌های برف روبی در مقابله با حوادث در این منطقه خبرداد.

نامدار شیخی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اکیپ‌های برف روبی، سایت‌های برف روبی و ایستگاه‌های برف روبی به منظور مقابله با بروز حوادث در سطح معابر و محلات منطقه 12 در آماده باش کامل‌اند. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ستاد برف روبی اداره امور شهری منطقه 12، نواحی 6 گانه و محلات منطقه از آذرماه به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در هنگام بارش نزولات آسمانی با تجهیز کامل امکانات آماده سرویس دهی به شهروندان است. 

شیخی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: ستاد برف روبی و اکیپ‌های برف روبی با آمادگی کامل تجهیزات، احداث یک سایت مرکزی در ایستگاه اداره امور شهری منطقه 12 و 6 سایت میانی در نواحی 6 گانه با ظرفیت 4هزار تن شن و نمک، در آماده باش کامل‌اند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: آمادگی تجهیزات برف روبی، سه دستگاه کلیدر، 12 دستگاه خاور نمک پاش، 6 دستگاه باب کت، 6 دستگاه کامیون، اکیپ برف روبی، پخش شدن و نمک در محلات پر تردد و حساس منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است. 

شیخی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: احداث 75 مخزن شن و نمک با شارژ کامل در نقاط حساس از جمله چهارراه‌ها، مقابل مدارس و مساجد، پل‌های عابر پیاده، سواره، ماشین‌رو، تقاطع، مراکز عمومی، محل تردد عمومی، مکان‌های یخ‌زده، آماده باش بیش از 100 دستگاه و هزار نفر در سطح منطقه 12 به منظور رفع مشکلات و حوادث احتمالی در هنگام بارش نزولات آسمانی، نظارت کامل شهردار منطقه 12، معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه، اداره امور شهری منطقه، شهرداری نواحی 6 گانه و اکیپ‌های اجرایی برف روبی در پیشگیری از حوادث اجتماعی از اقدامات شهرداری منطقه 12 است. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: شهردار ، مقابله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار