بر اثر زلزله بستک در استان هرمزگان 30 نفر مصدوم شده‌اند که یک نفر کشته و 16 نفر آنها برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، زلزله ای به عمق 5.5 ریشتر ساعت 6:43بستک در استان هرمزگان را لرزاند که به دنبال آن پس لرزه‌هایی با قدرت 4.5 و 3.8 ریشتر به ترتیب ساعت 6:54 و 7:07 رخ داده است.

در پی این زلزله که در شهرستان بستک رخ داد است 4 روستای اطراف این شهرستان هم لرزیده اند که روستاهای کوه خورد و هرنگ خوشبختانه هیچ گونه مصدومی نداشته اند و تیم های ارزیاب در حال بررسی روستاهای چاله و کردان هستند.

طبق اعلام اورژانس کشور 11 تیم امدادی اورژانس مشتمل بر 30 تکنسین و تیم ارزیاب در منطقه حضور دارند که تا به حال 30 نفر مصدوم شده اند که 16 نفر از آنها به بیمارستان فکری بستک منتقل شده اند.

سه نفر از زیر آوار زنده نجات پیدا کردند

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، طی زلزله امروز صبح بستک چهار پایگاه اورژانس بستک، دو پایگاه بندر لنگه،  دو پایگاه بندر خمیر و سه پایگاه از بندرعباس در منطقه زلزله‌زده حضور پیدا کردند و اورژانس شهرستان لار هم برای کمک رسانی اعلام آمادگی کرده است. 
 
طبق این گزارش، میزان تخریت منازل در منطقه زلزله‌زده بین 10 تا 60 درصد تخمین زده شده است. 
 
همچین، طی بررسی‌هایی که نیروهای امدادی در این منطقه انجام داده‌اند تا به حال سه نفر از ساکنین این منطقه که زیر آوار مانده بودند زنده نجات پیدا کردند.


انتهای پیام/ 






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار