مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 از انتقال مشاغل آلاینده محیط زیست در این منطقه خبر داد.

علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح انتقال مشاغل آلاینده محیط زیست در محلات منطقه 18 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت شهر، افزایش چشم اندازهای بصری، افزایش سلامت، آسایش و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

علیزاده با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اداره ساماندهی شهریاری منطقه 18 با همکاری شهرداری نواحی 7 گانه منطقه اقدام به ساماندهی و انتقال مشاغل آلاینده محیط زیست می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: انتقال مشاغل آلاینده محیط زیست در محلات منطقه 18 از جمله ناحیه 3 منطقه با اخذ تدابیری به منظور ساماندهی مشاغل آلاینده محیط زیست، رفاه حال و آسایش شهروندان، از اقدامات اجرایی این طرح است. علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 افزود: تغییر زمینه شغلی 8 کارگاه آلاینده محیط زیست، ارجاع 6 پرونده به اداره حقوقی، پلمپ 5 مورد از صنایع مزاحم در زمنیه‌های رویه کوبی مبل و چاپ، تبدیل مجدد 2 کارگاه غیر مجاز به مسکونی، توزیع بروشور و نصب بنر با موضوع آشنایی شهروندان با وظایف شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/  

برچسب ها: انتقال ، مشاغل ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار