مدیر اداره جامع، خدمات، رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12 از اجرای طرح پیشگیری از استقرار معتادان در محلات این منطقه خبر داد.

مهر آفرین فخاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح پیشگیری از استقرار معتادان و تجمع آن‌ها در محلات 13 گانه و معابر اصلی منطقه 12 در دستور کار اداره جامع خدمات، رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: فضاهای بی دفاع شهری بستر مناسب برای استقرار معتادان و تجمع آن‌ها در سطح معابر اصلی و محلات 13 گانه منطقه 12 است.

فخاری با اشاره به نحوره‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اجرایی اداره جامع خدمات، رفاه و مشارکت‌های اجتماعی منطقه 12 و اداره آسیب‌های اجتماعی با شناسایی فضاهای بی دفاع شهری اقدام به جمع آوری معتادان در سطح محلات، معابر و فضاهای بی دفاع شهری خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: جمع آوری معتادان در سطح معابر اصلی و پر تردد شهری و محلات 13 گانه منطقه 12، انتقال معتادان ه کمپ‌های ترک اعتیاد و معرفی آن‌ها به سازمان بهزیستی، پیشگیری از استقرار معتادان در سطح منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است.

فخاری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: شناسایی 475 فضای بی دفاع شهری در منطقه 12، اصلاح 50 فضای بی دفاع شهری در محله هرندی، اصلاح 40 تا 50 درصد فضای بی دفاع شهری در سطح منطقه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: معتاد ، محلات ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار