برتری مستمر حزب الله لبنان موجب شد مقامات اسرائیلی به این توان برتر اذعان کنند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المنار ؛‌ این روزنامه با اشاره به سندی امنیتی که اخیرا از سوی مقامات صهیونیستی افشا شده است ، تاکید کرد :‌ آنچه بعنوان برتری اسرائیل در جنگ الکترونیک با حزب الله لبنان مطرح می شود صرفا توهم مقمات اسراییلی است  .

با این حال ارتش اسرائیل با تجهیز نیروهای خود به انواع تجهیزات و ادوات جنگی پیشرفته تلاش می کند این نقص خود را کاهش دهد . 

در ادامه این گزارش آمده است :‌ یکی از مقامات ارشد نظامی صهیونیست در این باره اظهار داشت :‌ نمی دانیم حزب الله چگونه توانسته در شرایط محدود خود به چنین توانمندی هایی دست یابد . 

نویسنده این مقاله در ادامه نوشت : در سپتامبر 1997 حزب الله ضربه مهلکی به اسرائیل وارد کرد . در آن زمان مقاومت موفق به شکستن کد یک هواپیمای شناسایی صهیونیستی که در حال پرواز بر آسمان لبنان بود،شد. حزب الله از تصاویر دریافتی از این دوربین ها در هواپیمای اسرائیلی اطلاعاتی درباره واحدهای ویژه اسرائیلی فعال در جنوب لبنان پیدا کرد.

در این مبارزه الکترونیک نیروهای مقاومت از همه سیستم ها و ابزارهای ارتباطاتی بی سیم دشمن با فرکانس های بالا،بسیار بالا و فوق عالی،سیستم ها و ابزارهای دریایی و هوایی،دستگاه های و ایستگاه های راداری مختلف، سیستم های کنترل آتش،گلوله های هدایت شونده و دستگاه انفجار بی سیمی استفاده می کنند . 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار