معاون فرهنگی و امور جوانان استان یزد از اجرایی شدن بیش از هشتاد درصد مصوبات ستاد ساماندهی این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران هدایت شرف الدینی با بیان این مطلب افزود: با حضور استاندار یزد، پنج ستاد ساماندهی در شش ماهه اول سال برگزار شد که بیش از صد مصوبه را به همراه داشت. هشتاد درصد این  مصوبات با پیگیری‌های صورت گرفته، اجرایی شده است.

وی با تأکید بر فعالیت سازمان‌های مردم نهاد این استان در زمینه‌های اجتماعی گفت: برگزاری همایش‌های گردشگری و میراث فرهنگی با حضور 120 سمن از کل کشور، اعزام 3 سمن به همایش‌های رسانه و فضای مجازی در تهران، حضور سمن های فعال در حوزه‌های ایثار و شهادت در همایش وارثین قم، فعالیت دبیرخانه‌های شبکه‌های استانی حجاب و عفاف،‌ اعزام اردوهای جهادی و شهید مطهری به استان گلستان، حمایت بیش از 70 طرح سازمان‌های مردم نهاد و همچنین حمایت ویژه در راستای برنامه‌های هفته جوان که توسط چند سمن برگزار شد، از جمله فعالیت های جوانان یزدی در سازمان های مردم نهاد است.

شرف‌الدینی اظهار داشت: با بررسی و تحقیقاتی که از طرف سیمای جوان یزد صورت گرفته نرخ بیکاری در جوانان این استان زیر 10 درصد است. امیدواریم با برنامه هایی که دولت در راستای کاهش نرخ بیکاری و افزایش سرمایه گذاری در بخش تولید دارد، آمار بیکاری جوانان یزد کاهش یابد.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان یزد تاکید کرد: 84 درصد جوانان استان در شهرها مستقر هستند و 16 درصد آنها در روستاها زندگی می کنند. 52 درصد جمعیت استان یزد را مردان و 48 درصد آن را زنان تشکیل می‌دهند. فعال بودن، اهل کار و تلاش، تدین و علاقمندی به توسعه و پیشرفت همه جانبه استان و کشور از ویژگی های بارز جوانان یزدی است.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فرهنگی ، مصوبات ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار