عضو ارشد موسسه بیس بال بریج ژاپن که به کشورمان سفر کرده در نخستین نشست خود گفت: بیس بال ایران پتانسیل خوبی دارد و ما آماده ایم تا برای توسعه این رشته در این کشور تعامل نزدیک داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "کی شیرو های کاوا" در این جلسه اظهار داشت: علاقه مندی مسوولان انجمن بیس بال ایران قابل توجه است و امید وار م که تعامل میان ما و ایرانی ها بیش از پیش تداوم داشته باشد.

وی در ادامه گفت : تاکنون مقداری لوازم مختلف بیس بال به عنوان هدیه در نظر گرفته ایم که بزودی به ایران ارسال خواهد شد، البته هزینه انتقال آن برعهده انجمن است.

این مسوول ژاپی افزود: بیس بال در ایران علاقه مندان بسیاری دارد و ما در نظر داریم تا وسایل مربوط به سافت بال بانوان و تی بال نوجوانان را نیز در مراحل بعد به این کشور ارسال کنیم.

"کیوان صفاییان" دبیر انجمن بیس بال کشورمان در این جلسه از این مسئول ژاپنی خواست تا برای ارتقای سطح دانش فنی داوران و مربیان کشورمان ، اساب حضور آنان در کلاسهای آسیایی و بین المللی که در ژاپن گزار می شود، فراهم شود.
 


صفاییان همچنین از برگزاری تورنمنت 4 جانبه در اواخر بهمن ماه در بوشهر خبرداد که "کی شیرو های کاوا" تاکید کرد یک نماینده از موسسه بیس بال بریج ژاپن در این رقابتها حضور خواهد یافت و ترتیبی اتخاذ خواهد نمود تا فیلمی از این مسابقات در ژاپن به نمایش درآید.

لازم بذکر است "توما ایروکاوا" مربی و مدرس ژاپنی بیس بال نیز از این موسسه مدتی پیش برای آموزش مربیان کشورمان در ایران حضور داشت و در استانهای مختلف به آموزش پرداخت. وی قرار است مجددا به کشورمان سفر کند و به آموزش مربیان ایرانی بپردازد.

مقوله اموزش یکی از آیتم هایی است که سرلوحه کار" علیرضا ادیب " سرپرست جدید انجمن بیس بال و سافت بال ایران قر ار دارد که حضور عضو ارشد موسسه بیس بال بریج ژاپن در تهر ان در همین راستا صورت گرفته است.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بیس بال ، ژاپن ، ایران ، کاوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار